22 Şubat 2010 Pazartesi

neşeli mi hayat?



çoğu zaman değil..
burada hep güzel şeylerden mi bahsetmeli, hatırladığında okuduğunda yüzünü gülümsetecek olanlardan..
öyle değil işte hayat, burası da değil..
güzel başlayan bir cumartesi öyle devam etmedi maalesef annemin en yakın arkadaşı benim de
en neşeli, en şen kahkahalı, en uzun süre telefonda konuşabilen, en sevdiğim teyzemdi..
Dilâ'ya "aşure" diyordu, herkesten bişeyler almış ve güzel bir karışım olmuşsun derdi..
"boynumda siyah bir eşarp" yazmış oğlu, boynumda siyah bir fular...
nur içinde yat...

cumartesi günü ve devamı kötü geçince pazarda canım hiç birşey yapmak istemedi
bir sürü saçma sapan şey düşünüyorum
çeşitli senaryolar geçiyor aklımdan, hepsi mi kötü olabilir ama oluyor işte...
başak burcu olmanın dayanılmaz ağırlığı sanırım..
neşeli hayat filminin dvd'si çıkmış, sinemada izleyememiştik diye eşimde almış gelmiş
pazar gecesi oturduk izledik
ufff dedim yani ne var bu adamda beni iten, hiç hoşlanmıyorum, bi türlü sevemedim yaptığı hiç birşeyi ve kendisini kısacası kötüydü...

pazartesi başladı hatta salı oldu
bir şekilde devam ediyor hayat bizim için
neşeli mi peki şu an için değil...

Hiç yorum yok: